czwartek, 30 stycznia 2014

Coś mnie tu trzyma

    Każdego dnia wstaję z wiarą na nowy, dobry dzień. Lepszy czy nie - nie obchodzi mnie to, ale wiem, że ten dzień mnie po coś zbudził. Każdy dzień jest inny od poprzedniego, nadzieja mnie napędza i coś mówi mi, żebym problemom wszystkim sprostał. Mojemu życiu rytm wybija serce: raz pędzę niezatrzymanie, a raz prawie się zatrzymuję.To ode mnie zależy każdy dzień! To jak będzie wyglądała każda sekunda tego dnia. No i pędzę tak przez życie, jak każdy zaliczam wzloty i upadki. Ale gdy jestem na dnie wiem, że jest coś więcej. "Nic nie jest po nic, po coś budzi Cię dzień, To Ty serwujesz główne danie życia".
    Nic nie dzieje się z przypadku i ja w to wierzę. Nigdy o tym nie mówiłem, ale czasem trzeba się przełamać... Nie wiem jak to wygląda u Was, ale jestem mocno związany z Bogiem, choć do kościoła nie chodzę. Czasem, gdy upadam i tracę wiarę we wszystko to wtedy przypomina mi się, że Bóg ma dla mnie plan, a ja jestem tylko jego małym trybikiem od którego wszystko zależy. Bóg dał mi dwie ręce, nogi i rozum po to, żebym walczył każdego dnia. Każdego dnia walczę o to by moje życie było piękne, a sny były tylko przepowiedniami przyszłości, a nie nieosiągalną rzeczywistością. Mam przyjaciół, mam rodzinę, mam pasję i robię to co kocham i nie ma dnia który chciałbym by się powtórzył. Nie mam zajawek, nie szukam czegoś co da mi chwilowe szczęście - nie potrzebuję tego. Moją zajawką jest miłość do życia, rodziny, przyjaciół i do Was. Tak! Kocham Was! Każdego! I nie obchodzi mnie, to jak wyglądacie, kim jesteście czy ile ważycie, ja i tak  będę Was kochać.
    Ja swoje szczęście i piękno znalazłem w miłości i docenianiu wszystkiego co mam, choć nie staję w miejscu i dalej gonię marzenia bo wierzę, że w końcu je dogonię. Nie wiem co będzie jutro, nie wiem co będzie pojutrze, ale wiem, że jeśli dam z siebie wszystko to jutro będzie następnym dobrym dniem. Bo o to chodzi w życiu, by dawać z siebie 100%, a nawet i więcej, by rosnąć w siłę. Upadamy by powstać, powstajemy by iść dalej!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz