poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzenia Świąteczne.

    Święta! Mhhh. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to zapach potraw wigilijnych przygotowywanych przez moją babcię, wyjazd mój i dziadka po choinkę do szkółki leśnej oraz ozdabianie domu jak i choinki. Święta to czas wyjątkowy, cudowny i przepiękny. Rodzinna atmosfera, kolędy, uśmiechy na twarzach najbliższych - to wszystko daje pewien urok tym, mogłoby się wydawać zwykłym, dniom.
    Święta to nie tylko klimat, ale też czas refleksji. Często się zdarza tak, że w ciągu codzienności nie mamy czasu na pewne kontakty, czy znajomości. W ciągu tych kilku wyjątkowych dni, może warto by było zadzwonić do osób z którymi dawno się nie kontaktowaliśmy, może zapomnieć tak o sprzeczkach, które w ciągu roku między nami zaistniały i wyciągnąć sobie ręce.
    Święta to też czas dla zakochanych. Nie wiem czemu, ale widząc parę zakochanych w sobie osób, trzymających się za rękę sprawia, że w duchu cieszę się, że znaleźli swoją miłość. Cieszy mnie widok chłopaka zaciągającego swoja dziewczynę pod jemiołę, by skraść jej całusa z ust - no komu takie coś się nie marzy :D.
    Wszystkim czytelnikom mojego bloga, osobom, które czasami zajrzą tu oraz moim znajomym, chciałbym złożyć na Wasze ręce szczere życzenia:
Niech okres Świąt Bożego Narodzenia miną Wam w atmosferze ciepłej i rodzinnej. Dajcie się ponieść magii świąt i niech Was cieszy. By prezenty przyniesione przez Gwiazdorka będą takie, o których marzyliście, a szczęście i spełnienie marzeń będzie nieodłączną częścią każdego dnia w nadchodzącym roku, a on sam niech przyniesie ze sobą zmiany na lepsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz