wtorek, 8 października 2013

Tak mali choć tak wielcy.

    Wiele pisałem o spełnianiu marzeń, wiele wspominałem o tym, żeby być dobrym dla drugiego człowieka. Starałem się Wam przekazać jak najwięcej i dziś chciałem to ja Was poprosić o pomoc. Wczoraj wieczorem na FB napisała do mnie moja znajoma i to co mi powiedziała kilka minut później wprawiło mnie we wzruszenie. Pewna dziewczynka, która ma sześć lat i jest chora na raka, nazywa się Oliwia Gandecka i 27 października kończy 6 lat, a jej marzeniem jest zebrać jak największą ilość kartek urodzinowych.
    Koszt takiej karteczki ręcznie pisanej wynosi około 3 zł, wiem, że macie dobre serca, wiem, że chcecie zrobić coś dobrego dla kogoś innego. Nie wiele trzeba by pomóc innym i chciałem również poprosić Was już nawet nie ten konkretny wpis, lecz informacje o tej akcji do swoich znajomych. Wierzę w Was, wierzę, że każdy chce zrobić coś pięknego i zróbmy to! Zróbmy to razem!
    Naprawdę nic wielkiego wobec Was nie zrobicie, niewiele wykosztujecie się na te karteczkę, ale pomyślcie ile radości przysporzy Oliwii Wasza kartka. I wiem, że większość z Was sobie pomyśli "a co zmieni to, że ja nie wyślę tej karteczki", "ktoś inny na pewno wyśle" i nie chcę byście to w ten sposób potraktowali. A co jeśli każdy sobie tak pomyśli, co jeśli każdy to oleje i w sumie nikt nie wyśle tego małego gestu. Niech każdy z nas będzie tym kimś kto wyśle tę karteczkę! Jesteście wielcy i posiadacie wiele dla tego dajcie też coś od siebie, szczególnie gdy to prawie nic nie kosztujący gest.
   
    Kocham marzenia, kocham je spełniać bo przynoszą największą radość, dlatego też chcę pomóc w spełnieniu marzenia Oliwii. Jesteście wielcy, jesteście cudowni tacy jacy jesteście i wykorzystajcie to, sprawcie, że 6 urodziny Tej Dziewczynki będą wyjątkowe.

Informacje do nadania kartki:

Oliwia Gandecka
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra


Dziękuję z całego serca ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz