niedziela, 6 października 2013

Miłość

    Czy to heteroseksualna, biseksualna lub homoseksualna miłość jest we wszystkich trzech rodzajach. Nie ma różnicy w jakim wieku podejmiemy decyzję o swoim ukierunkowaniu. Często jesteśmy hetero tylko dlatego, że społeczeństwo tego od nas wymaga, a tak naprawdę chcielibyśmy uciec w objęcia tej samej płci. Ale co ja mogę wiedzieć, skoro jestem tylko szarym, heteroseksualistą mającym 15 lat, szczerze mówiąc osobiście nic, ale wystarczyło popytać kilku osób. Zadawałem różne pytania, dotykałem różnych wrażliwych aspektów, bi i homo seksualizmu. Szczerze mówiąc odpowiedzi tych osób, chwytały mnie za serce, czułem, że to co mówią, mówią z uczuciem. To było dla mnie coś niesamowitego, a zarazem cudownego.
    Wielu uważa, że inni niż hetero nie mają prawa bytu, że są chorzy itd, ale jakim prawem uzurpujemy sobie prawo do wydawania takiego wyroku? Takie zachowanie, nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo mnie obrzydza. Takie opinie są snute tylko dlatego, że kochają tę samą płeć, a nie przeciwną, dlaczego? Bo mają odwagę pokazać się i przyznać, że są inni, dlatego, że potrafią się przyznać do czegoś z czym prawdopodobnie nigdy się nie spotkaliśmy. Wywiady z tymi osobami, pozwoliły mi się zbliżyć do nich, wczuć się w ich odczucia, nastrój, by zobaczyć choć ich pryzmat rzeczywistości.
     Wielu odrzuca na sama myśli możliwości uprawiania seksu z tą samą płcią i również uważają,  że jeśli partnerzy są tej samej płci, robią to częściej. I to jest największe kłamstwo jakie kiedykolwiek usłyszałem, decyzja o przeżyciu swojego pierwszego razu, jest dużo później podejmowana. Osoby z którymi miałem przyjemność przeprowadzić wywiad, były otwarte na wszystko, co jest piękne, bo nie wstydzą się swojej miłości. Nie wstydzą się pokazać, że jest się z drugą osobą tej samej płci, nie wstydzą złapać się ze rękę, te osoby mają kilkukrotnie więcej odwagi, niż co poniektórzy z nas.
     "Miłość jest miłością", ten zwrot zawsze traktowałem jako najprawdziwszą prawdę, ponieważ to nie od nas zależy kto nam się będzie podobać. Piękno miłości występuje pod każdą postacią, nie zależnie od związku, wieku, wspólnie spędzonych lat.
Miłość jest piękna i nic tego nie zmieni.

Dziękuję osobom, które miały chwilkę by mi ją poświęcić, jesteście wielcy, nawet nie wiecie jak ogromni! Sprawcie by ludzie szli za wami murem, by również byli tak otwarci, stwórzcie z tego coś wielkiego. Z całego serca życzę Wam byście znaleźli/znalazły swoje drugie połówki.
Dziękuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz