niedziela, 27 kwietnia 2014

Dzisiaj.

"Dzisiaj jest jutrem, o które martwiłeś się wczoraj"
                                                       -John Tindsley


    Czy dzisiejszy dzień w stu procentach przypomina dzień, który sobie wczoraj wymarzyłeś? Czy to co zaplanowałeś na zrobienie wczoraj, dzisiaj zrobiłeś? Czy to co złego Cię spotkało, dzisiaj to pożegnałeś?
    Ciekawe pytania prawda? Nie wiem jak Was, ale mnie zaciągnęły do przewlekłej refleksji, ale w końcu przytaknąłem na każde pytanie. Ponieważ dziś jestem szczęśliwy, bo mam wszystko co jest mi do szczęścia potrzebne, nauczyłem sobie radzić z problemami, albo z nimi żyć - po prostu jest pięknie. Ale do tego wszystkiego dochodziłem tygodniami, miesiącami, a niektóre sprawy rozwiązywałem nawet latami i jestem z tego dzisiaj dumny.
    Na wstępie przytoczyłem cytat John'a Tindley'a, nie bez powodu i tak samo nie zadałem Wam tyle pytań. Wiele osób chcę być szczęśliwymi, wiele osób marzy o własnej wielkości, i świetnie, ale co z tego jeśli nie robią nic, jeśli w ogóle nie posuwają się naprzód, by do tego dojść. Za każdym razem wysłuchuję przeróżnych wymówek, jednych lepszych, drugich gorszych, ale za każdym razem słyszę taką sztuczną wiarę takich osób w te słowa.
    Jeśli chcecie być szczęśliwi - bądźcie, jeśli chcecie coś osiągnąć - idźcie po to, jeśli myślicie, że wasza wymówka jest odpowiednia - porzućcie tę złudę. Jeśli potrzebujecie na to idealnej chwili - wybierzcie zwykłą i sprawcie by stała się idealna.
    Widzicie jakie to proste? Nie wymagam wiele, nie wymagam byście ściągnęli mi gwiazdkę z nieba. Tylko proszę o coś, co Wam być może pomoże, co może sprawi, że na Waszych ustach pojawi się uśmiech, albo chociaż przemyślicie te słowa.
    Po prostu nie czekajcie na nic, ani na nikogo, jeśli czegoś chcecie, to wyruszcie po to, a już za Wami będzie najgorszy moment. Nie rozmyślajcie czy wybraliście słusznie, czy nie, jeśli wyruszycie i dojdziecie do miejsca, o którym myśleliście, wtedy zapytajcie siebie, czy Wam to odpowiada, jeśli jednak tak się nie stanie, zmieńcie kurs i idźcie tam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz