środa, 23 kwietnia 2014

Bądź fenomenalny.

    Miałem piękny sen. Sen, który mam nadzieję nigdy się nie powtórzy. Sen, o którym marzą miliony. Sen, który pokazał mi jak wielkim mogę być ja i Ty. Sen, w którym o wielkości człowieka stanowi jego psychika, serce, ciało i umysł - te cztery rzeczy są najważniejsze. Sen, który zapewne nigdy się nie powtórzy. A może kiedyś stanie się rzeczywistością.
    Czemu nie chcę by się powtórzyły? By nie kusiły. Plany i obrazy wielkości zapamiętałem, całą drogę też, wszystko już wiem, lecz teraz tylko zostało mi dojście do potęgi, swojej własnej potęgi. Jednak nie można pędzić po tej drodze. Niestety do wielkości i potęgi, dochodzi się małymi kroczkami, bardzo powolnymi, ale czy gdzieś nam się śpieszy? Aby osiągnąć wielkość wszystkie 4 rzeczy musimy nieść w sobie: czy to w sercu, czy głowie. Im dalej zajdziemy tym cięższe problemy napotkamy na swojej drodze, ale dzięki nim nasza siła będzie rosnąć. Powoli będziemy stawali się silniejsi. Każdy z nas!!! Choć każdy rozwija się inaczej: jedni szybciej, drudzy wolniej, ale to nie jest ważne! Nie patrz na brata, nie patrz na znajomego, nie patrz na wroga, może i szybciej, ale to nie jest ważne. Ważne jest to byś Ty mimo wszystko się nie zatrzymywał i krok po kroczku dalej dążył do własnej potęgi.
    I idźmy po to! I pragnijmy tego jak niczego innego bardziej. Dążmy do tego upragnionego, wyśnionego celu! Róbmy wszystko co w naszej mocy, by to zdobyć własnymi siłami, bo tylko to tak naprawdę przyniesie nam szczęście.
                      IM CIĘŻSZA JEST WALKA TYM WSPANIALSZE ZWYCIĘSTWO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz