niedziela, 18 października 2015

Bądź Szalony!

   Spójrz: siedzisz teraz przed laptopem, czytasz ten tekst będąc oddalony ode mnie wiele kilometrów, jesteś w betonowej konstrukcji, być może na którymś piętrze, masz w kieszeni telefon, jedziesz autem, lecisz samolotem.
   To wszystko zostało stworzone przez ludzi, nieco innych niż większość, trochę odstających od rzeczywistości, choć nazywamy ich geniuszami, to dla mnie są... Szaleńcami! Ponieważ mieli odwagę by marzyć - mało tego! Mieli odwagę by realizować swoje marzenia, nie zważając na to, co mówili wszyscy dookoła! Byli na tyle szaleni by stać się kolorowym pikselem na czarno białym ekranie! Kiedyś Steve Jobs wymarzył sobie dzień, w którym każdy z nas może mieć komputer w domu - w tym dniu zniknęła bariera jaką jest ludzka wyobraźnia i nic nie stało już na drodze: miniaturyzował podzespoły i po paru latach wytężonej pracy w końcu się udało!
Vinton Gray Cerf wpadł na pomysł by w przyszłości ludzie mogli się ze sobą łączyć za pomocą Internetu i dziś czytasz ten post będąc wiele kilometrów ode mnie.
   Oni byli uważani za szaleńców przez społeczeństwo, bo robili coś czego nikt wcześniej być może nie próbował i oczywiście innych przykładów są miliony! Wszystko co nas otacza: od rzeczy najmniejszych, do największych, zostało stworzone przez takich szaleńców, którzy nie przejmowali się demotywacją i brakiem wsparcia od innych. Oni chcieli być inni i tacy byli!
   Mam marzenia, mierzę wysoko, chcę osiągnąć w niedalekiej przyszłości to, na co inni pracowali całe życie. Dlaczego? Bo jestem niecierpliwy i wiem, że to może się udać! Wiele razy kreślony plan mi pomoże, ale jak już wcześniej mówiłem: musiałem się wyrwać z nurtu rzeczywistości i noszę brzemię demotywacji. Każdego dnia, od pobudki, do zaśnięcia pracuję nad własnym sukcesem, w jednej chwili robię jeden krok i wiem, że kiedyś mi się uda, bo dopóki próbuję to jest szansa!
   Teraz wyobraźmy sobie jak wyglądałby Świat, kiedy każdy kto odważył się mieć marzenia został stłamszony przez rzeczywistość: mieszkanie w jaskini, brak prądu, mebli, a o internecie i komputerach nie ma nawet co wspominać - ludzkość stałaby wciąż w miejscu. Lecz tak nie jest, a to wszystko zawdzięczamy osobom, które były szalone, które odebrały śmierci i ofiarowały światu swoje marzenia!
   A Ty? Czy jesteś tylko czarnym pikselem na czarno białym ekranie rzeczywistości? Zapalającym się i gasnącym wtedy, gdy ktoś da sygnał? Jeśli tak - szkoda, bo za kilkadziesiąt lat zabierzesz ze sobą coś, co być może nikt inny nie stworzy, na zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz