wtorek, 6 maja 2014

Am I Wrong

    Jestem błędem? Urodziłem się zły czy błędny? Mam błąd? Może ten świat jest błędem? Może czas, w którym żyję jest błędny? Może te błędy są moją winą? Czy Ty jesteś błędem?

    Czy to źle, że robię coś innego niż wszyscy? Czy to źle, że chcę pomóc innym? Czy popełniam błąd tylko dlatego, że chcę być inny niż wszystko? Czy jestem jednym wielkim błędem? Czy może to świat jest błędem, albo tylko ja go tak postrzegam.
    Od zawsze śniłem o wielkości, o niejednostkowości, o wyjątkowości, o istnieniu poza marginesem czy nie dawaniu się napierającemu nurtowi w przekonaniu, że zajdę tam gdzie nie był jeszcze nikt wcześniej, że osiągnę to, o czym nikt choćby nie śnił. Chcę po prostu iść swoją drogą. A świat?
    A światem rządzi chwila... Chwilowe mody, trendy, technologie. Nie ma niczego stałego, wszystko wciąż się zmienia i nie ma nic na stałe, a świat pędzi nieubłaganie. Dzisiaj każdy chce być modny, chce być "na topie", szmery, bajery i inne takie pierdoły są tylko na chwilę. Jesteś dzisiaj modny/a? Ciesz się, bo jutro już staniesz się zatęchłym skrawkiem wczorajszego dnia.
    Zatrważające jest patrzenie na ludzi, którzy sięgają po chwilowe dobro, bo kosztuje to ich najmniejszą ilość wysiłku. Sny i marzenia, do których spełnienia droga jest długa, są porzucane przez ludzi, ze względu na czas, który trzeba poświęcić na przejście tej drogi. A to szczęście nagle znika. Nowe buty, które jeszcze wczoraj cieszyły, dzisiaj stały się niemodne i zaczęły zawadzać. A przecież kluczem do szczęścia są własne marzenia, cele i pragnienia.
    Teraz już wiecie dlaczego chcę żyć poza schematem, idąc sobie marginesem, daleko od tych chwilowych dóbr czy uśmiechów. Jeśli jestem przez to błędem - okej spoko, mogę tak dalej żyć. Ale dzięki temu osiągnę prawdziwe szczęście, które w moim sercu pozostanie na zawsze, a nie tylko na chwilę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz