środa, 10 stycznia 2018

Niewiele się zmieniło!

    Od pierwszego wpisu na tym "blogu"(jeśli tę stronę można w ogóle w ten sposób nazwać!) minęło ponad 4 lata, a od ostatniego udostępnionego niecałe dwa. Co się stało, że postanowiłem wyskrobać kolejny tekst? Szczerze mówiąc nie wiem, być może po prostu mam jakieś przemyślenia w sobie, którymi chciałem się z Wami podzielić?
    4 lata... Z punktu widzenia osób starszych ode mnie to tylko drobny kawałek życia, natomiast dla mnie to aż 1/5 życia, w ciągu którego... No właśnie.. Zmieniłem się? Nie zmieniłem? Wciąż jestem tym samym głupim marzycielem, mającym nadzieję na osiągnięcie czegoś, o czym ludzie nawet boją się marzyć. To chyba najtrafniejszy opis dzisiejszego Mnie!
    Ale czy na pewno? Osiągnąłem cel jakim była praca jako technik oświetlenia przy scenie. Załapałem się do jednej z czołowych firm w Polsce. Udało mi się poznać wiele wspaniałych ludzi w tej branży, wiele się od nich nauczyłem, wciąż się od nich uczę i najprawdopodobniej jeszcze wiele, wiele, wiele lat będę się od nich uczył, do momentu w którym to oni do mnie przyjdą po radę. Skończyłem liceum, zdałem maturę, poszedłem na studia związane z kolejnym celem jaki sobie wyznaczyłem (o tym może później), udało mi się wykorzystać szanse, które dostałem od losu, ale i nie tylko...
    Gdybym życie opierał tylko na losie i jego "humorkach" to kto wie czy nie byłbym teraz na dnie dna! Osiągając i wyznaczając kolejne cele, stwarzam sobie sytuacje, których potrzebuję, poszukuję sposobu oraz otaczam się ludźmi, którzy nie tylko pomogą mi w trudnej sytuacji, ale również zmierzają w podobnym kierunku co ja! To coś na kształt teorii przyciągania, mówiącej, że jeśli o czymś intensywnie myślimy, wyobrażamy - przyciągamy sytuację czy osobę, która nam pomoże się do tego "czegoś" przybliżyć.
    Czy coś jeszcze chciałem Wam przekazać? Tak! To, żebyście pamiętali, że to gdzie jesteście, kim jesteście i jakimi ludźmi się otaczacie, jest efektem nie tylko dobrych decyzji, ale również i tych złych! Więc nie żałujcie żadnej decyzji i gdybyście kiedyś mieli możliwość cofnięcia się w czasie, chciałbym żeby jedyną rzeczą którą byście zrobili, to puszczenie totolotka z wygrywającymi liczbami! Bo wiadomo, że można być najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, ale jeśli jest możliwość bycia najszczęśliwszym człowiekiem z milionem na koncie, to czemu by nie skorzystać z okazji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz