czwartek, 17 września 2015

Kłaniam się nisko!

Cześć i czołem!
   Dziś jest wielki dzień albowiem jest to dzień, w którym zdecydowałem kontynuować spisywanie swoich przemyśleń i "rozkmin" właśnie tutaj. Dlaczego właśnie tutaj, a nie na nowym blogu, w którym wszystko byłoby nowe i nie czytalibyście moich starszych postów? Bo właśnie o to chodzi! Chcę byście mogli zobaczyć jak zmieniają się moje poglądy i opinie, a na dodatek nie raz będę wracał do starszych wpisów, pisał te same tytuły i dawał linki do starego wydania postu o tej samej tematyce.
   Dlaczego? Ponieważ, w jednej żółtej książce było napisane, że nie wolno się wstydzić swojego dawnego ja, bo to przeszłość nas tworzy, bo to my kiedyś byliśmy tą osobą - czy tego chcemy czy nie. Dlatego uznałem to za rewelacyjny pomysł, na dalsze prowadzenie bloga! Nie wiem czy będę pisał tak samo często jak przy pierwszym początku bloga... Niestety, takie są uroki liceum, pracy nad marzeniami i poświęceń związanych z pasją.
   Podsumowując... Kłaniam się nisko i oficjalnie mogę Was przywitać na moim nowo otwartym starym blogu! A już za parę dni wtajemniczę Was w Moją Własną Legendę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz